Kékszeműek - negyedik

2016. január 29.
Hahó! :)
Néhány fejezet ilyen rövidke, mint ez is. Ennek a karakternek a nézőpontjából ilyeneket írok, de remélem, tetszeni fog! :))

Negyedik fejezet
Rueben

Éreztem a veszélyt. Akármerre mentem, akárki szemébe néztem bele – a veszély ott lapult. Sunyi módon hálózta be magát az életünkbe, Tristan módszerével. Tudtam, hogy ő áll a szervezkedés mögött. Zsigerből. Hisz mindig is ebbe a típusba tartozott: a hitványba. Amikor elhúzott mellettem, és magára öltötte tenyérbe mászó maszkját, legszívesebben szarrá vertem volna a fejét. Csakhogy nekem, vele ellentétben, volt egy szuperképességem. Önkontrollnak hívták. Pléhpofával fordultam el, és mentem tovább a dolgomra. Kerültem mindenkit, amennyire csak lehetett.
Délutánra a szobámba zárkóztam, hogy valami megoldást találjak, de Tristan likvidálásán kívül egyet sem találtam. Malcolmnak nem akartam szólni, mivel az szinte rögtön Tristan fülébe jutna a poloskái által. Minden információ csak addig lehetett titokban, amíg magamban tartottam.
Az az átkozott féreg népirtást tervezett, ahogy az apja is azt akart. Csak a megfelelő pillanatot várta. Meg azt, hogy Malcolmot és engem eltakarítson az útból, de nekem kellett a gyorsabbnak lennem. Sőt, leszek én a szükséges rossz is, ha ezzel megállíthatom az ördögöt.
– Rueben! – kiabálta valaki két kopogás után. Sejtettem, hogy Joel lesz az, Malcolm egyetlen közeli embere. Rajtam kívül. Jött leadni a legújabb helyzetjelentést, bár a sötétben tapogatóztunk csupán. A végeredményen – a pusztításon – kívül nem voltunk semmiben sem biztosak. Az oda vezető út homályba fulladt.
Miközben az agyamat elöntötte a düh, rájöttem a megoldásra. Csak néhány dolgot kellett elintéznem előtte, persze teljes láthatatlanságban.
A balhé maga kockázatos lesz. Nem is kevéssé: az is lehet, hogy meghalok, mielőtt kinyithatnám a számat. De még mindig jobb üzlet tisztességesen meghalni, mint mocskosan élni.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!^^

    A könyvekben is nagyon csípem az ilyen titokzatos szösszeneteket. Kíváncsi vagyok, hol és mikor fognak összeérni a szálak - mert gondolom, majd össze fognak. :D Egyébként nagyon tetszenek ezek a nem mindennapi nevek a történetben, mint pölö most a Rueben. És természetesen az Orsi sem kerülte el a figyelmemet még az elején :))
    Várom a folytatást, puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De örülök, hogy megint írtál ^^ Jól sejted, a szálak összeérnek, nem is olyan sokára. Remélem, izgalmas lesz :D
      Jaj, Rueben. Hogy ezt a srácot (meg a nevét), én mennyire csípem! :D

      Most igyekszem gyorsabb lenni a folytatással. Puszik! :)

      Törlés