Kékszeműek - utolsó

2016. május 31.
Sziasztok!
Tudom, hogy késtem egy kicsit - elnézést kérek. Hosszú napjaim voltak, és igazság szerint meg kellett barátkoznom a gondolattal, hogy - ha ugyan átmenetileg is -, de elbúcsúzzak a kékszeműektől. Szeretem őket. Az első perctől kezdve, amikor hosszú évekkel ezelőtt egy álom hatására (amelyre már nem emlékszem), megalkottam az első verziót. Aztán a másodikat. Ez lett a harmadik, de a távolabbi jövőben szeretnék még egy negyediket is, mert érzem, hogy többet tudnék ebben a sztoriban mesélni, mint eddig. Na, de ez biztosan a jövő zenéje...
Most beszéljünk egy kicsit a múltról. Hónapokkal ezelőtt döntöttem úgy, hogy felteszem ide ezt a regényt, miért ne alapon. Imádtam is hétről hétre hozni a fejezeteket, nézni a véleményeteket, és komolyan, még ennyi idő elteltével is elbűvöl ez a kinézet... Annyira visszaadja számomra a sztorit, és a színvilága is pompás. Vera csodálatos munkát végzett, nem győzöm ezt elégszer hajtogatni.
Az én kedvenc karakterem Rueben, de nincs olyan, akit ne szeretnék valamilyen módon. SPOILER: higgyétek el, nekem is fájt megölni a karaktereket. Egytől egyig a szívemhez nőttek.
Ha gondoljátok, csatlakozzatok a Facebook-csoporthoz, ott egy picivel hamarabb kiderülnek a részletek mindenről. :) #link
Régóta van nekem egy „TI” menüpontom, ahol hálát és köszönetet rebegek egyszerűen csak azért, mert vagytok. Nos, ezt jó szokásomhoz híven megint nem tudom kihagyni, úgyhogy lessetek be a menübe, ha egy kis nyálas köszöngetésre vágytok. :D De itt is elmondom, hogy eszméletlen, milyen sokan támogattok és érdeklődtök, pláne olvastok engem... Szívből remélem, hogy a Kékszeműek nem okoztak csalódást, és a következő történet sem fog. Apropó, a következő... Ahogy azt már megszoktuk, a blog majd átalakul, hogy új külsővel várja az új regényt. Amit tudni kell róla, hogy New Adult, egyetemes, zenés, amerikai focis... Tizennyolc fejezetes, és hiába a One Direction ihlette - erről bővebben olvashatsz ebben a bejegyzésben -, attól ez még egy saját történet lesz. Úgyhogy ne tessék megijedni. Annyit kérek, bízzatok bennem! ;)
Még egyszer szeretném megköszönni a sok hónapos figyelmeteket, hogy velem voltatok, bíztattatok, és egyszerűen, hogy vagytok. ♥
Maradjatok velem, én itt leszek, és hamarosan jövök,
Nilla

Végső fejezet
Rueben

Tristan önkényuralma alatt a többiek megszokták, hogy őrzőknek hívják magukat. Ami egyszerűen nevetséges volt, mert maximum kreténséget őriztek, semmi mást.
Tehát az első dolgom volt, hogy feloszlassam az „őrzőket.” Nem szándékoztam egyetlen csoport élére sem állni, viszont közöltem mindenkivel, hogyha embereket gyilkolnak, kínoznak és károsítanak meg, levadászom őket. Valamiért hittek nekem.
A második döntésemmel megszüntettem az együtt élést. Nem tartottam egészséges dolognak, mellesleg mára teljesen értelmét vesztette. Minket nem fenyegetett veszély sem most, sem korábban. Hazaküldtem őket. Éljék az életüket, keressenek munkát, ültessenek fát, csináljanak gyereket, bármit, csak legyen értelme.
Sokan voltak, akik nem csípték a szabályaimat. Ameddig viszont nem vétettek ellenük, leszartam őket. Garantáltam, hogy mindenkit seggbe fogok rúgni, aki rossz fát tesz a tűzre, ugyanis mostantól figyelni fogok. Mindig és mindenhol ott leszek, nézzenek gyakran a hátuk mögé. Mert én nem adom fel.
Senki nem fog többé rettegésben élni miattunk, főleg a barátaim nem.
Megállás nélkül jártam az országot és a világot. Sehol nem maradtam néhány hétnél tovább, ígéretemhez híven figyeltem. Védtem a békét, miután láttam, hogy kékszeműek ölik a fajtámat. Ahogy korábban azt is végignéztem, ahogy az enyéim ölik halomra a kékszeműeket. Amíg élek, erre nem kerülhet sor többé. Elég volt a halálból.
Az a néhány hónap, amit Aidanékkel töltöttem, fénylő páncélú seggfejet csinált belőlem. Néha még a cinikusságtól is elment a kedvem. Lehet, hogy nem csak ebben a drámában lettem én a jófiú?
Hé, haver, aki odafentről rángatsz minket zsinóron! Legközelebb komédiát kérek, az jobban passzol a karakteremhez.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nemrégi olvasoja vagyok ennek a fantasztikus blognak :)
    Ne haragudj hogy eddig nem írtam csak nem volt rá alkalmam:/
    Imádtam ezt a történetet. Volt amikor hangosan nevettem rajta de volt, hogy el is sírtam magam (cikii :D) Na mindegy is...
    Örülök, hogy még Rueben szemszögéből is hoztál részt ;) Viszont egy dolgon kicsit megakadtam
    Szerintem így ez a befejezés kicsit furcsa :/ Azért gondolom így, mert az előző fejezetben ugye megjelent egy teljesen ismeretlen szereplő és az Aidan-Rea helyzet is kicsit befejezetlennek tűnik. Ezt nem bántásból mondom, csak ez a véleményem :) Esetleg lesz folytatás? Hmm hmm majd megtudjuk... ;)
    Összességében imádtam a történetet olvasni és átélni egyben *-*
    Várom a következő történetet <3
    Mel xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! Köszönöm szépen, hogy írtál, nagyon örülök neki. :)
      A végét azért érezhetted furcsának, mert direkt úgy akartam megírni, hogy szóba jöhessen egy folytatás, ha egyszer úgy döntök, továbbviszem a cselekményt. Mert határozottan lenne benne még erő, és a kérdéseket is meg kéne ugye válaszolni... Jó, hogy így érzed, mert akkor sikerült kérdéseket, kételyeket ébresztenem benned, és ez jó! :)
      Dehogy ciki, hogy sírtál! :D Az én torkomat is fojtogatták a könnyek (amikor megöltem Timet, ott nagyon), szóval ez teljesen rendben van! Hidd el, ezt az írók imádják :D
      Remélem, tetszeni fog a következő sztori is, és itt maradsz! Puszi :)

      Törlés
  2. Szia Nilla!
    Őszintén szólva én nagyn megszerettem ezt a történetet és az egyik kedvencem lett. Nos a befejezést én is furcsának tartom és örülnék neki, ha lenne a történetnek folytatása. Huuh, megnyugodtam, hogy nem csak én "könnyeztem" meg egyes jeleneteket.:D
    Üdv: Florida :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Florida! Köszönöm, hogy írtál :)
      Annak pedig szívből örülök, hogy sikerült megszeretned ezt a történetet. ^^
      Semmi gond, ha furcsának tartod, legalább biztosan tudom, hogy dolgozni kell még a végén, amint újra nekilátok.
      De jó hallani, hogy ennyi embert sikerült megkönnyeztetni! :D Komolyan, ez tök jó. :D

      Törlés
  3. Szia :)
    Lehet hogy ezt a bejegyzest nem is fogod latni mert mar nem figyeled ezt a blogod*-*
    Hisz a tortenetet nem most irtad de tudd h nekem nagyon tetszett^^
    Brutal jo pontosan olyan blog amit eddig keresten^^
    Remelem egyszer ugy dontesz folytatod^^ en mindenesetre baromira orulnek neki*-*
    Egyszeruen beleszerettem a tortenetbe*-*
    Volt ahol nevettem, volt amikor egyutt bekonnyeztem a szereplokkel (pl amikor Tim meghalt :'( )
    Mindenesetre szeretnek toled kerni egy aprosagot*-*
    Ha meg megvan a kekszemueknek az eredeti verzioja megtenned hogy belinkelned nekem?*-*
    Nagyon kivancsi vagyok ra es mar kerdezgettem embereket nem tugja e esetleg de nem :(
    Nagyon orulnek neki*-*
    Bar mar az is csoda lesz ha eszreveszed ezt a posztot :(
    En bizom benne*-*
    Mindenesetre baromi jo tortenetet alkottal nem tudom hogy dicserni nagyon kar hogy abbahagytad :(
    Puszi: Anett :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Anett! :) A történetet nem abbahagytam, hanem elértem a végére, onnantól nincs tovább. (Egyelőre.) A jövőben szeretnék folytatást írni neki, és ezt a verziót is továbbfejleszteni, de ez még tényleg messze van. ☺
      Először is köszönöm, hogy elolvastad és megírtad a véleményed! Sokat jelent nekem, és persze, hogy elolvasom a véleményt, mind a mai napig vezetem a blogot, más és más történeteket publikálva. :)
      A Kékszeműek régi változata annyira régi, hogy sajnos még nekem sincsen meg. 😯
      Köszönöm, hogy írtál nekem, feldobtad a napomat! 😊😍

      Törlés
    2. Oo kar kivancsi lettem volna :(
      Orulok hogy feldobtam a napod^^
      Viszont ha ugy dontesz hogy folytatod akkor biztos h olvasom enis*-*
      Nagyon imadom az olyan torteneteket ahol az iro olyan kis kreativ hogy o talal ki dolgokat a tortenrtbe mint pl a szipolyok*-*
      Enis irtam regen blogot de meg csak 13 eves voltam es persze a kozeledbe sem ert :(
      Egyszer enis szeretnek igy irni mint te😍
      De lenne egy par kerdesem vagy ugymond segitsegkeres mert ismet szeretnek blogot vezetni :)
      Nagyon imadok torteneteket kitalalni es irni de szeretnem ha olyan igenyesen lenne megcsinalva mint a tied :)
      Esetleg segitseget szeretnek kerni persze ha nem zavarok^^

      Törlés